A Zoom egyre kedveltebb szereplővé vált a piacon az elmúlt negyedévek során, és az árbevétele is folyamatosan emelkedett. Aztán jött a világjárvány, fellendült a távmunka és távoktatás, többen kezdtek videós konferenciákat tartani. Sokak választása esett a Zoomra, amely aztán kicsit sem volt botrányoktól és problémáktól mentes. Ennek ellenére a legutóbbi negyedév során éves összehasonlításban 355 százalékkal nőtt a Zoom árbevétele, vagyis jól látszik, hogy mekkora az igény a szolgáltatásra.
A Zoom 663,5 millió dolláros bevétele még az elemzők 500 milliós várakozását is messze felülmúlta. A bevételből 185,9 millió dolláros nyereséget tudott elkönyvelni a cég.
Tavaly a Zoom piaci értéke 25 milliárd dollárra volt tehető, most a CNBC szerint ez az érték már 129 milliárd dollár. Ez több, mint amit az AMD vagy az IBM ér jelenleg. A Zoom aktuális népszerűségét jelzi továbbá a havi aktív 148,8 millió felhasználó, ami a tábor éves szintű 4700 százalékos növekedését jelenti.