Az idén 20 éves Sonos már több remek termékkel is meglepett minket, a kisebb lakásokba szánt Ray azonban tesztünk tapasztalatai alapján kissé alulteljesít az árához képest. A jelek szerint pedig mostanság nem ez a gyártó egyetlen mellényúlása, egyes vásárlók ugyanis egy különösen kellemetlen problémára panaszkodnak a rendeléseik kapcsán.
Az érintettek a Redditen számoltak be róla, hogy a Sonos túlteljesítette a megrendeléseiket, vagyis egy helyett több terméket kaptak a gyártótól, az extra kütyük árát pedig fel is számolták nekik. A pórul járt vásárlók jellemzően néhány csomaggal kaptak többet, mire a Sonos e-mailben adott magyarázatot, mely szerint egy rendszerfrissítést követően egyes rendelések többszörösen kerültek feldolgozásra.
A The Verge azóta egy olyan vásárlóról is beszámolt, akinél különösen húsba vágónak bizonyult a Sonos bakija. Az illető vélhetően egy nagyszabású otthoni hangrendszer-fejlesztés keretében szerencsétlenségére 5 különböző terméket is rendelt, ám végül mindegyikből 6 példányt kapott, így összesen 30 doboz lepte el a lakását, nagyjából 15 ezer dollár (kb. 5,7 millió forint) értékben.
Forrás: The Verge
Ahogy a fenti kép mutatja, a helyzet olyan súlyos, hogy az emberünk kénytelen a külső folyosón tárolni a felesleges küldeményeket, miközben attól tart, hogy az ingatlankezelők megelégelik a dolgot. A The Verge cikkének megjelenésekor ugyan már elapadt a sorban érkező Sonos-termékek áradata, ám az illetőnél még mindig rengeteg csomag várta, hogy elvigyék őket.
A gyártó ráadásul nem igazán töri magát, hogy vezekeljen a kellemetlenségért, a felesleges termékek árának visszatérésén túl mindössze ingyenes szállításra feljogosító matricákat biztosított, azokat is csak kimerítő, napokon és ügyintézőkön átívelő egyeztetéseket követően. A portál a Sonost is megkereste az ügyben, ám a cég nem kívánt nyilatkozni.