Az évek során a Samsung kitermelt néhány híressé vált reklámot, főleg, amikor az Apple megoldásait igyekezett kicikizni. Ilyen volt például a Samsung Galaxy III legendás promója, ami az iPhone-ért sorban álló tömegeknek szólt be, vagy amikor a Face ID arcazonosítás belógó szenzorszigetét tették tréfa tárgyává.
Most pedig nagyon úgy tűnik, hogy a koreaiak egy újabb emlékezetes próbálkozással jelentkeztek, s habár ezúttal nem az Apple a célpont, nehéz kiverni a fejünkből a látottakat.
A gyártó legújabb reklámja az aktuális Galaxy A-sorozatot népszerűsíti, kiemelve a középkategóriás széria olyan tulajdonságait, mint a 108 megapixeles kamera, az optikai képstabilizálás, a Super AMOLED kijelző és a nagy kapacitású akkumulátor.
Ez önmagában nem is lenne meglepő, csakhogy a Samsung egy bizarr utazásra fűzte fel a mondandóját, melynek során az apa-fia páros egy kanapén száguldva szeli át a világot, autóvezető kutyákkal, táncoló kőtrollokkal és egy hegedülő hóddal is összefutva. A 3 perces reklám tulajdonképpen egy miniatürizált film, ahol még egy érzelmi csúcspontot, a Galaxy A-széria extráit soroló stáblistát, utána pedig egy extra jelenetet is kapunk.
A speciális effekteket elnézve a Samsung nem sajnálta a pénzt a produkcióra, de a Galaxy A33, A53 és A73 5G valószínűleg hamar visszahozzák majd a költségeket, hiszen talán ezek a gyártó legjobb ár-érték arányú készülékei, már kielégítő teljesítménnyel, de még emészthető árral. Érdekesség, hogy a reklámban az A, mint "Awesome" (kb. fantasztikus, döbbenetes) szócskával játszanak, de az A-betű eredetileg az Alphát jelöli, a modellcsalád első képviselője ugyanis a 2014-es Samsung Galaxy Alpha volt, amely még a Galaxy S5 igényesebb, prémium anyagokból készült alternatívájaként szált ringbe.