Míg a Samsung a Galaxy Note 9 reklámjaival sorra torpedózza az Apple-t, addig a dél-koreai gyártó androidos riválisának, a Huaweinek a célkeresztjében épp a Samsung szokott lenni.
A reklámok és az azokban megjelenő szavak, nézőpontok sokat jelenthetnek, elvégre a fogyasztók egy részét ezekkel nagyban lehet befolyásolni, nem csak véleményben, vásárlásban is. Éppen emiatt igyekeznek mindig odaszúrni a riválisoknak a tech cégek.
A Samsung Galaxy Note 9 bemutatója után a Huawei például közzétett egy twitteres bejegyzést, amely egyértelműen a Samsungnak szólt. A Huawei arról beszélt a tweetjében, hogy mit jelentenek az igazi frissítések és újítások, amikor zászlóshajókról beszélünk.
A kínai cég szerint nagyot ugrottak a P20 Próval, ami a valódi újdonságokról szólt, és mindennapos különbséget jelent: mint a 40 megapixeles fő szenzor, a tripla kamera és az 5x-ös zoom. A Huawei azt is hozzátette, hogy ideje elképzelnünk, mi jön legközelebb...
Bár a tweetben sem a Samsungot, sem a Galaxy Note 9-et nem említette a Huawei, a célzás és a tweet közzétételi ideje árulkodó. A kérdés már csak az, hogy négy hátlapi kamera lesz-e az októberben érkező Mate 20 Pro zászlóshajón.