A Google szerint a PC vagy az okostelefon kijelzőjére rajzolni (ujjal vagy egérrel) lassú és nehézkes mutatvány. A cégnek azonban van egy újabb varázslata.
A Google AutoDraw egy olyan kísérleti projekt, amely a mesterséges intelligenciára épít, és felismeri, hogy mit próbálunk rajzolni. Azután választásokat kínál, és sokkal szebb rajzokra cseréli a kontár munkákat.
Az AutoDraw ráadásul egy konkrét elemből többet is kínál, vagyis nem kell egyetlen egér vagy ház mellett kitartanunk. Természetesen a nehezen eldönthető formáknál minden lehetséges megoldást felkínál a rendszer.
Persze az AutoDraw egyelőre csak egy mókás kísérlet, de idővel valószínűleg fejlesztik a begyűjtött adatokkal és kutatásokkal a Google szolgáltatásait. Az is valószínű, hogy az AutoDraw és a QuickDraw össze vannak kapcsolva, és így segítik még jobban a képfelismerő algoritmusok fejlődését.