Újabb fantasztikus innovációval rukkolt elő az Amazon, akik rendkívül kreatívak, ha arról van szó, hogy milyen módon gyűjthetnének még be egy kis információt a velük kapcsolatban álló felhasználókról. Miután a cég már rendelkezik egy halom arccal, ujjlenyomattal, hangmintával és milliók életterének komplett tervrajzával, most az étkezési szokásokban merülnének el.
Az Insider értesülései szerint a házon belül csak Project Pulse-ként emlegett hűtő az Amazon személyzet nélküli boltjainak technológiáját használja majd, így szkenneli a tartalmát és ez alapján tesz javaslatokat arra, hogy mi kerüljön a bevásárlólistára, miből kellene többet, esetleg kevesebbet fogyasztania a tulajdonosnak, vagy akár értesítőt is küld, ha valamelyik termék szavatossági ideje hamarosan lejár.
Hasonlóan a saját márkás TV-hez, az Amazon most is gondolkozik azon, hogy nagyobb, a gyártásban rutinos kivitelezőket keres meg, hogy egy közreműködés keretein belül jöjjön létre a termék, így csökkentve az esélyét, hogy valami balul süljön el. Az Amazon ezzel a termékkel olyan cégekkel veszi fel a versenyt, mint az LG, a Samsung vagy az itthon kevésbé ismert, de Amerikában népszerű General Electric.