A statisztikák alapján a YouTube nézőközönsége kissé távolodik a mobiloktól, és már a tévén nézik inkább a platformra felkerülő tartalmakat az emberek. A cég nemrég fedezte fel ezt a drámai változást a videonézési mintákban, és a számok alapján csak Amerikában több mint 100 millió ember nézi a YouTube-ot vagy a YouTube TV-t a televízióján havi szinten. Ezzel egyszerre nagyságrendekkel több időt is töltenek a tévé előtt az emberek, tavalyhoz képest 80 százalékkal. Az élő tartalmak mennyisége pedig 250 százalékkal nőtt meg egy év alatt.
A YouTube ezzel egyszerre bejelentett saját gyártású programokat is, például az Ultimate Home Championshipet, ami egy virtuális verseny sportolóknak és YouTube-hírességeknek. Ők otthoni eseményeken mérkőzhetnek majd meg a többiekkel, a házigazda Stephen Curry lesz, a keresett pénzt pedig a koronavírus okozta problémák enyhítésére költik.
Bár eddig arról hallottunk, hogy lassan senki nem néz majd tévét, a jelek szerint a videós tartalmakat pont, hogy ezen akarják már nézi azok is, akik eddig beérték a mobillal. Így a Google erőfeszítései is kifizetődnek, persze ezen valószínűleg sokat dobott a karanténidőszak is. Az utóbbi hónapok slágere ugyanis az otthoni edzés, a kovászkészítés és a főzés volt a YouTube-on. Ismerős témák? Na ugye.