Az elmúlt években több kiadó is egyre nagyobb hangsúlyt fordított arra, hogy játszhatóvá tegye a játékait azok számára, akiknek valamilyen betegség, testi fogyatékosság miatt ez nehezebben, vagy egyáltalán nem menne. A Microsoft egy teljesen egyedi, testreszabható kontrollert fejlesztett, de a The Last of Us Part II végtelen testreszabási lehetősége is remek példa erre. Az EA-nél ennél is nagyobban gondolkoznak.
Az Apex Legends megjelenése ismertette meg a világgal azt a ping rendszert, amit azóta gyakorlatilag az összes lövöldözős játék átvett a Rainbow Sixtől a PUBG-n keresztül a Fortnite-ig. Az EA most kapta meg az erre vonatkozó szabadalmat, amit rögtön ingyenesen elérhetővé is tett mindenki számára. A rendszer mindenkinek hasznos, de különösen azoknak fontos, akik más módon nem tudnak kommunikálni a játékokban.
Ezen felül olyan technológiákat tettek most ingyenesen elérhetővé, amik javítják a színek különböző megjelenítését és a kontraszt módosítását (ezzel a látássérülteknek, gyengénlátóknak segítve), illetve különböző hangfeldolgozó megoldásokat is azok számára, akiknek ezzel van problémájuk. Az EA által nyilvánosságra hozott kódrészletek segítségével más fejlesztők könnyebben valósíthatják meg ezeket a saját játékaikban.