A vállalat nyilvánosságra hozta a március 28-án zárult második pénzügyi negyedévének eredményeit. A világjárvány miatti nehézkes gazdasági környezet ellenére negyedéves és összetettbeli rekordot döntött a cég, ami az árbevételt illeti. A második pénzügyi negyedév során (ami az első naptári negyedév) 58,3 milliárd dolláros árbevételt szerzett, ami 1 százalékkal magasabb, mint tavaly. Az eladások 62 százalékát egyébként a nemzetközi piacoknak köszönhette a vállalat.
A szolgáltatásokkal foglalkozó üzletág is rekordot ért el a 13,3 milliárd dolláros árbevételével, illetve a viselhető eszközökből sem folyt még be soha ennyi pénz az Apple-höz. Ez arra utal, hogy az Apple Watch népszerűsége töretlen.
Az Apple a pontos számokat továbbra sem közli, de azt állítja, hogy annyi aktív Apple eszközt még sosem használtak az emberek az egyes termékkategóriákban, mint most. A nagy elemzőcégek mobilpiaci jelentései egyébként rámutattak, hogy ez nem feltétlen a keresletnövekedés eredménye, okostelefonokból az Apple is kevesebbet tudott eladni, mint tavaly ilyenkor. A cég mindenesetre optimista, Luca Maestri pénzügyi igazgató szerint a mostani eredmények azt mutatják, hogy mennyire ellenálló a vállalat üzletileg és pénzügyileg ebben a nehéz helyzetben.