Tavaly ősszel különleges bulival készült a Netflix a rajongóknak a Tudum képében.
A streaming platform "hangja" után elnevezett eseményt követően elindult egy szintén ezt a nevet viselő társoldal, ahol exkluzív tartalmak vártak a nézőkre, köztük például a megjelenésekkel kapcsolatos hírek is. Időközben viszont elég súlyos problémák jelentkeztek a Netflix háza táján, ez pedig látszólag erre a projektre is hatással volt.
A Deadline arról számolt be, hogy változások történtek a Netflix marketinges részlegénél, aminek következtében összesen 25 pozíciót szüntettek meg. Ezek túlnyomó része a Tudumhoz kapcsolódott, a hírek szerint 10 embertől vált meg a weboldal stábja. Egy ilyen lépésből könnyű arra következtetni, hogy rövidesen lehúzza a rolót a társoldal, de a vállalat egy szóvivője szerint a rajongói oldal fontos nekik, így a jelek szerint nem kell a kukázástól tartani.
Sajnos nem meglepő, hogy a Tudum terén is problémák vannak, hiszen nemrég derült ki, hogy a Netflix 200 ezer előfizetőt veszített már az év eleje óta, ami a streaming platform szerint azért történhetett meg, mert az emberek megosztják egymással a jelszavakat. Sőt, a riválisok megjelenése, és Oroszország elhagyása is komoly érvágást jelenthetett. Persze szinte biztos, hogy a valódi okok ennél jóval árnyaltabbak.