Frissítés (13:28): A Vodafone közleményben tudatta, hogy az ország keleti és déli részén fennakadások voltak tapasztalhatók a 2G és 3G szolgáltatások működésében, de a szakemberek 1 óra 15 perc alatt elhárították a problémát. Néhány ügyfélnél a 3G mobilinternettel problémák lehetnek, a szolgáltató azt javasolja, a készülék repülőgép üzemmódjának be-kikapcsolásával, vagy a készülék újraindításával csatlakozzanak újra.
Korábban írtuk: Most, amikor sokan csak távolról tudják végezni munkájukat, különösen kényelmetlen, ha az internet- vagy telefonszolgáltatás akadozik. Az extra terhelés mellett már csak a nagy számok törvénye alapján is gyakrabban fordulhatnak elő hibák, de többnyire azért rendben mennek a dolgok.
Most azonban a Vodafone felhasználói országszerte jelzik, hogy nem tudják a legalapvetőbb szolgáltatást használni: nem működik a hívásindítás.
Bár a cég egyelőre nem tett közzé közleményt, a Facebook oldalon kommentben sok felhasználó írt arról, hogy nem tud sem hívást indítani, sem hívást fogadni. Van, aki már szólt, hogy nála helyreállt, egy másik felhasználó pedig jelezte, hogy e-mailes megkeresésben az illetékesek elismerték, tudnak a hibáról, és javítják.
Írjátok meg, mit tapasztaltok, és reménykedjünk a mihamarabbi helyreállításban!