Ahogy arról mi is beszámoltunk, az előző hétvége kissé rázósan alakult a Yettel, vagyis a korábbi Telenor előfizetői számára: egy karbantartás során fellépett hiba miatt április 23-án és 24-én akadoztak a cég szolgáltatásai, elvágva az ügyfeleket a telefonálástól, az üzenetküldéstől és a mobilinternettől.
A Yettel viszont szeretné jóvá tenni a dolgot, ezért egy kompenzációs programot indított az előfizetők kárpótlására.
A HWSW cikke szerint az ügyfelek négy ajándék közül választhatnak: egy napnyi korlátlan belföldi hívás, egy napnyi korlátlan mobilnet, egy hétnyi, hálózaton belüli korlátlan SMS, vagy 10% kedvezmény az okosórák és okoskarkötők árából. A kompenzációkat május 1.-ig, azaz vasárnapig lehet aktiválni a Yettel mobilos alkalmazásában, az ügyfeleket pedig SMS-ben is értesítik az akcióról.
A cseh PPF Telecom Group még 2018 nyarán zárta le a norvég Telenor magyarországi, szerbiai, bulgáriai és montenegrói üzletágának felvásárlását, a márkanév licencének lejártával viszont nem újították meg a szerződést, így március 1. óta már Yettel néven fut az 1994-ben még Pannon GSM-ként indult szolgáltató.