Okkal ráncoljuk a szemöldökünket minden olyan esemény láttán, ami a Twitter kapcsán történik, mióta Elon Musk átvette a kormányt. Jöttek-mentek pipák, voltak bátor és kevésbé bátor kinyilatkoztatások, és persze jó néhány átgondolatlan bejelentés, ami a milliárdostól nem idegen.
A napokban a csiripvezér a Twitter még a cégnél maradt alkalmazottaival meetingelt, és felvetődött az ötlet, hogy el kellene csábítani a jelenleg szorosan a YouTube-hoz kötődő tartalomgyártókat. A The Verge beszámolója alapján Musk már azzal is elégedett lenne, ha az influencerek használnák a platformját, nem kell, hogy egy az egyben átköltözzenek.
Ugyanakkor jobban örülne, ha a videókat a Twitterre tennék ki, és ezzel annyi bevételhez juthatnának, amennyihez YouTube-on - vagy akár többhöz is. Mivel a cég anyagi helyzete soha nem volt túl fényes, és most még számos hirdető is úgy döntött, hogy elköszön, nehéz lenne a videósoknak csábító összegeket ajánlani. Emellett a Twitter jelenleg nem támogatja a túl hosszú videókat, de ennek kiküszöbölésén állítólag már dolgoznak.
Musk szerint bevételt hozhatnának előfizetések is, amikkel átugorhatók lennének a videók előtti hirdetések, illetve lesznek fizetőkapu mögé zárt videók is. Egyelőre a Twitter Blue-ért lehet pénzt adni, jár érte szép, kék pipa.