Még májusban mutatkozott be a Facebook Shops nevű vásárlós funkció a közösségi oldalon, most pedig a Facebook appba ennek kiegészítéseként megérkezett a Facebook Shop menü. Ennek célja, hogy a felhasználók számára megkönnyítse az appon belüli vásárlást, és mindenki könnyebben találjon rá az őt érdeklő termékekre. Ennek megfelelően minden korábban belájkolt vagy megtekintett termék Facebook-oldalát listázzák.
A menüben vásárolni is lehet, és elmenthető lesz a kiszemelt termék adatlapja is későbbre. A Facebook Shop és Shops abban mások, mint a Marketplace, hogy ezúttal nem a felhasználók közötti kereskedelemre koncentrálnak, hanem a rendes, bolti eladásokra.
Talán mondani sem kell, hogy a minket érdeklődő találatokat mesterséges intelligencia válogatja ki, mert olyan termékeket akarnak elénk rakni, amit meg is veszünk. Először ez a funkció is csak Amerikában működik majd, de idővel kiterjeszthetik a világ más területeire.