A Twitter sem szeretne lemaradni a versenytársaival szemben, így folyamatosan épül és szépül, továbbá a felhasználók biztonságáért is egyre többet tesz, hogy még véletlenül se pártoljon el senki a platformtól.
Ugyan itthon nem kifejezetten népszerű, a közösségi oldal utolsó, tavalyi adatok szerint 186 millió felhasználóval rendelkezik, ami cseppet sem elhanyagolható.
A Twitter pedig nem ül a babérjain, megpróbálja kihasználni, hogy évről-évre egyre több embert érnek el. Most például úgy, hogy bevezetik a vásárlós élő adásokat, a rendszer pedig már ebben a hónapban debütál is.
Az első ilyen adásnak a Walmart lesz a hostja, a körülbelül fél órás stream alatt pedig majd Jason Derulo fog különféle termékeket bemutatni, többek között elektronikai cikkeket és otthoni dekorációkat is.
"A Twitteren történő élő közvetítés lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kapcsolatba lépjenek a legbefolyásosabb rajongóikkal, a vásárlási lehetőség hozzáadásával pedig természetesen módon bővíthetik és érhetnek el új embereket."
- írja a Twitter. A közösségi oldal ezzel egy időben elkezdte tesztelni a Shopping Manager funkciót, amivel az eladóknak akarnak jobb betekintést adni a piacba, közben pedig a Shop Module is egyre több helyen elérhető. A Twitter mindezek ellenére komoly lemaradásban van például a Facebookkal szemben, aminek már hosszú ideje része az e-kereskedelem, most azonban úgy tűnik, hogy a madárkás oldal is komolyan tervez a piaccal a jövőben.