Miközben a TikTok töretlen népszerűséggel hasít a létező összes platformon, a fejlesztésért felelős ByteDance folyamatosan új lehetőségeket keres. Most például egy új védjegyet jegyeztettek be az Egyesült Államokban, a TikTok Musicot, ami jó eséllyel a Spotify, az Apple Music, a Tidal és a többiek babérjaira törne.
Egyelőre persze az sem biztos, hogy végül megvalósul a TikTok Music, a ByteDance azonban már most kiegészítette a védjegyet:
"A TikTok Music egy okostelefonon és számítógépen is elérhető alkalmazás, ahol a felhasználók zenéket vásárolhatnak, lejátszhatnak, megoszthatnak és letölthetnek, miközben lehetőség van a tartalmak letöltés nélküli fogyasztására is."
Magyarán ugyanúgy működik, mint a többi zenei streamingszolgáltató a piacon.
A ByteDance hozzátette továbbá, hogy reklámfelületek is lesznek a TikTok Musicban, ami arra enged következtetni, hogy például a Spotify modelljéhez hasonlóan itt is lesz egy ingyenes kategória, ahol reklámokkal lesz teletűzdelve a zenehallgatás.
Miközben a ByteDance valószínűleg már nem várna sokat a rajtra, egyáltalán nem biztos, hogy például működési engedélyt kapnak az USA területén, vagy Európában, hiszen több kormány és döntéshozói szervezet is megfogalmazta a kétségeit a TikTok anyavállalatának kínai kapcsolatai miatt.