A OnePlus a szintén kínai Xiaomi és Huawei vállalatokhoz hasonlóan igen erős jelenléttel rendelkezik a nemzetközi piacokon, Európában is nagyon népszerű. Egy interjúban a cég ügyvezetője arról beszélt, hogy nem terveznek olyan stratégiát folytatni, mint a hazai riválisaik.
Pete Lau elmondta, hogy nem akarják átvenni a hagyományos stratégiákat. Vagyis a OnePlus a Xiaomival és a Huawei-jel ellentétben nem tervez olcsóbb mobilokat a piacra dobni, és több árkategóriát is lefedni. A jövőben is maradnak a prémium okostelefonoknál.
Azt is kijelentette az ügyvezető, hogy a jövőben nem lesznek OnePlus boltok sem, maradnak a jelenlegi modell továbbfejlesztésénél. Alapvetően online eladásokból él a OnePlus, bár egyre több mobilszolgáltató kínálatában is felbukkannak a készülékei.
Régebben egyébként csak a OnePlus oldaláról lehetett rendelni, de mostanra egyes piacokon az Amazon is a gyártó hivatalos forgalmazója lett.