A San Franciscó-i DoorDash az Egyesült Államok legnagyobb ételkiszállítója, a hazai fogyasztóknak azonban leginkább onnan lehet ismerős a neve, hogy nemrég ez a cég vásárolta fel a Magyarországon is aktív finn riválisát, a Woltot.
Ezúttal egy rendhagyó program meghirdetésével került a hírekbe a 2013-ban indult platform: a vállalat minden alkalmazottjának, beleértve a magas beosztású mérnököket és a vezérigazgatót is, havonta legalább egy alkalommal futárnak (ún. Dashernek) kell szegődnie.
A WeDash néven futó kezdeményezés valójában nem új, eredetileg még 2013-ban léptették érvénybe, ám a pandémia miatt felhagytak a gyakorlásával. A program célja, hogy az alkalmazottak közvetlen közelről ismerhessék meg a vállalat szolgáltatásainak minden aspektusát, a kiszállítóként bizonyító dolgozók jövedelmeit pedig jótékony célokra ajánlják fel.
"A Dasherként való részvétel, egy kereskedő támogatása vagy egy ügyfélszolgálati ügynök követése révén a munkatársak első kézből tanulják meg, hogy az általunk épített technológiai termékek miként segítik a helyi gazdaságokat, ami pedig nekünk segít abban, hogy jobb terméket fejlesszünk."
- nyilatkozta a vállalat a programról.
A WeDash januárban indul ismét el, de arról nincs információ, hogy a Woltnál is életbe léptetik-e a kiszállítási kötelezettséget. A DoorDash állománya mindenesetre nem fogadta egyöntetű lelkesedéssel a kezdeményezés felélesztését, az egyik mérnök például a Blinden háborog, mivel a futárkodás nincs benne a munkaköri leírásában.