Hirdetés

A jövőben a Google Duplex robotja hívogatja az üzleteket



|

A média is kipróbálhatta a Duplexet, idén nyáron pedig már élesben is használják a rendszert, leginkább időpontok egyeztetésére.

Hirdetés

A Google Duplex egy olyan mesterséges intelligenciára építő asszisztens, amely képes időpontokat foglalni a különböző üzleteknél, szolgáltatóknál a nevünkben. A Google idei fejlesztői konferenciáján láthattuk a rendszer demóját, sokak lélegzete pedig elállt. A Google később bevallotta, hogy a demó túl simán ment, valójában bizonyos információkat (a cégek neveit például) kivágták a beszélgetésekből. 

Hirdetés

A Google azért igyekezett bebizonyítani, hogy a Duplex tényleg jó, ezért meghívta a média befolyásos tagjait, hogy élőben teszteljék a rendszert. 

Az újságírók egy Andrew nevű, fiktív személy nevében foglalhattak asztalt a Google-lel együttműködő cégeknél. A CNN szerint a Duplex jól működik, de azért vannak korlátai. Azt elárulja, hogy hány emberre foglalna, milyen időpontok megfelelőek, sőt, telefonszámot is ad. Beszélgetni azonban nem tud, hiába az "umm" beszólások. 

A Duplex rögtön az elején közli a hívott féllel, hogy a Google automatizált foglalási szolgáltatásával beszél. Ha a beszélgetés túl bonyolulttá válik, akkor a Duplex kapcsolja az operátort, vagyis a Google valódi alkalmazottja folytatja a beszélgetést. A Google szerint erre az esetek 80 százalékában nincs szükség. 

A Google valódi cégekkel és emberekkel kezdi el idén nyáron teszteli a Duplexet, időpontok foglalását intézi majd a rendszer, például a fodrászhoz vagy egy étterembe. Minden hibát javítanának, mielőtt a nagyközönség megkapja a szolgáltatást. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.