Az, hogy külön kell megvenni a tartalmakat, illetve hogy más platformokhoz képest ritkán frissül és nem kínál akkora választékot, bizonyára sokakat elriaszt a Google Stadia használatától, pedig a mögötte húzódó technológia kiemelkedő élményt nyújt, kellően stabil internetkapcsolat esetén szinte tényleg olyan, mintha helyben, saját gépünkön futtatnánk a programokat. Okkal hihettük azt, hogy a Google már lemondott róla, de a napokban az illetékesek egy előadás során ismertették a rövidtávú terveket.
Ami a közvetlenül a felhasználókat érintő újdonságokat illeti, a Stadia regisztráció nélkül is használható lesz a továbbiakban, nem kell belépni egy Google-fiókba a kínálat böngészéséhez. A heteken belül élesedő frissítést követően láthatjuk az elérhető tartalmakat, kipróbálhatjuk az ingyenes játékokat és a demókat, valamint a változás következtében a Google keresési találatai között is megjelennek majd a Stadia-játékok. Ingyenes próbaverziót egyébként bárki közzétehet majd alkotásából.
Annak érdekében, hogy még nagyobb legyen a felhozatal, egy eszköztár segítségével könnyebbé válik a Unity vagy Unreal Engine motorral készült PC-s játékok átportolása a Linux-alapú platformra. Tíz partnerstúdió már dolgozik ezzel, tavasszal ennek köszönhetően érkezik meg a Cities Skylines, de később egyebek mellett a Milestone, a Paradox, a Saber Interactive és a Team17 játékai is követhetik.
Végül pedig a szolgáltatók is örülhetnek, ugyanis licencelhetik a Stadia technológiáját. Az amerikai AT&T telekommunikációs cég például korábban a Google-lel együttműködve kínálta a Batman: Arkham Knightot előfizetőinek mobilra, a felhő segítségével, és idén még egy játékra számíthatnak. Más vállalatok előtt is nyitott a lehetőség, akár új streaming szolgáltatások is épülhetnek a Stadia mögött dolgozó rendszerre.