Az talán letagadhatatlan, hogy ahogyan a hétköznapi élet egyre dominánsabb tényezője lesz az informatika, úgy töltünk egyre több időt azzal, hogy valamilyen formában képernyőt bámuljunk. Mi is pontosan ismerjük az érzést, amikor egy hosszú munkanap után az embernek már viszket és ég a szeme, de azért még csak ránézne, hogy mi történt a közösségi oldalakon. Ezt teszi kicsit könnyebbé a Facebook.
Mark Zuckerberg cége nemrég jelentette be hogy jó pár újítás talált utat az oldaluk felé, mely többek között elhoz egy sokkal szellősebb és átláthatóbb felületet. A fejlesztők szerint itt sokkal könnyebben és gyorsabban találhatjuk meg azokat az infókat, oldalakat és bejegyzéseinket, melyek valóban érdekelnek minket.
A képernyő előtt sok időt töltők számra azonban a szintén újonnan debütált sötét mód hoz majd megváltást, mely jobban kíméli a szemünket, mint a hagyományos világos felület. A közlemény szerint már szerte a világon bekapcsolhatjuk a funkciókat a jobb fölső sarokban található kis, lefelé mutató nyílra kattintva, bár mi egyelőre nem tudtuk elővarázsolni sem a megújult felületet, sem a sötét módot, így nem tudunk beszámolni első kézből a fejlesztésekről - a jelek szerint tehát mindez hullámokban élesedik a különböző felhasználóknál.
A cég azért döntött a dizájnbeli újítás mellett, hogy azzal előtérbe helyezhesse a videós tartalmakat, mivel rájött, hogy a fiatalabb felhasználók között sokkal népszerűbb a TikTok, a Twitch és a YouTube, így most gőzerővel próbálnak felzárkózni videós funkciók terén is.