Akárcsak az összes többi hobbi, a zenehallgatás is olyan tevékenyég, melyben ha elmélyedik az ember, akkor rájön, hogy a világ összes pénzét ráköltheti.
A Bugatti márkanév hallatán az átlag ember pénztárcája eleve olyan kisebbségi komplexust kezd el érezni, melyet csak több év intenzív terápia kúrálhatna ki, így nem meglepő, hogy az általuk legyárttatott hangszórók sem olyanok, melyeket a malacpersely feltörésével megengedhetnénk magunknak.
A Bugatti a német Tidal Audio gyártót szemelte ki magának, akik megtervezték számukra a meglehetősen árulkodó nevű Royale hangrendszert (ez volt a neve egyébként az 1909-ben alapított autógyár egyik korai ikonikus modelljének).
Az eszközök két színben, feketében és fehérben készülnek, és mindegyikből mindössze 15-15 párt gyártanak, de a Tidal Audio vállalja, hogy megrendelésre más színekben is készít ilyen hangszórókat.
Na persze prémium termékekről beszélünk, tehát olyan felszereltséggel rendelkeznek, melyek egy jó részét tényleg csak azok értékelik, akiknek bakelit lemez volt a jelük az óvodában - a teljes leírásukat a Bugatti honlapján bárki elolvashatja.
Nyilvánvaló, hogy a hangszórók olyanoknak készültek, akik nem igazán nézik meg a termékek árcéduláját, így a honlapon fel sincs tüntetve, hogy mennyibe kerül a Royale, de a Digital Trends utánajárt, hogy az ár - a választott kiadástól függően - nagyjából 93 millió és 180 millió forint környékén mozog.