A JD.com Kína legnagyobb kereskedője, az éves 618 Fetivalt pedig azért találta ki, hogy visszavágjon az Alibaba által november 11-re időzített szinglik napjának. A kiválasztott dátumokon a nagy kínai kereskedők olyan akciókkal várják az embereket, mint Észak-Amerikában teszik a cégek fekete péntek alkalmából.
A Xiaomi nagyon jól szerepelt a legutóbbi ilyen akcióban, és mindössze 9 perc alatt több mint 100 000 Mi TV 4 eszközt adott el. A kínai kereskedő a 32 hüvelykes, 1366 x 768-as Mi TV 4A okostévét nagyjából 102 dollárnak megfelelő összegért kínálta.
A 65 hüvelykes, 4K-s, Dolby Audióval támogatott Mi TV 4C 379 dollárnak megfelelő összegért volt vihető, az 50 hüvelykes, 4K-s és HDR-es Mi TV 4A 204 dollárnak megfelelő összegért.
A Xiaomi fokozatosan jelenik meg újabb és újabb régiókban, így valószínűleg hamarosan Kínán kívül is rákapcsol majd a saját televízióinak az értékesítésére. Egy londoni boltjában például már van Mi TV, bár a brit piacon ezek még nem kaphatóak hivatalosan.