A Sony még a CES-en leplezte le a Spatial Reality Display névre keresztelt 3D-s monitorát, most pedig a hiányzó információkat is felfedte. Hasonlóan a többi sztereoszkópikus 3D-s megoldáshoz, ezt sem az átlagfelhasználóknak szánják, már csak azért sem, mert 5000 dollárba kerül. Valójában elsősorban művészeknek, cégeknek és a filmiparnak készült, ezen belül is azoknak, akik 3D-s tartalmakkal dolgoznak.
A 15,6 hüvelykes, 4K-s LCD érzékeli a szemek függőleges és vízszintes mozgását, valamint a mélységet is. Az Adobe sRGB 100 százalékát sikerült lefedni, 500 nit fényerő mellett. Van beépített hangszóró, USB-C (3.2) és HDMI, egyszerre egy embert tud követni a képernyő, ha az 30-75 cm távolságra ül.
A termékhez izmos PC kell, legalább Core i7-9700K CPU-val és GeForce RTX 2070 Super GPU-val, hogy a valós időben renderelő algoritmus két külön 2K-s képpel boldoguljon, és igazodjon a szemmozgásokhoz, változtatva a 3D-s objektum jellemzőit. Állítólag élőben olyan az egész, mint egy diorámát nézni. Az SDK a Unity-t és az Unreal Engine-t is támogatja, így a mérnökök és dizájnerek számos ágazatban boldogulhatnak vele.