A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a DIGI nem egyértelműen tájékoztatta előfizetőit a 2023. január 1-jétől bevezetett díjemelésről és a májustól érvényesített inflációkövető díjkorrekcióról. A vállalat kereskedelmi gyakorlatát úgy alakította ki, hogy figyelmen kívül hagyta a várható fogyasztói értelmezést, így az előfizetők nem kaptak objektív képet a díjemelések következményeiről.
A GVH a vizsgálat során arra jutott, hogy a cég kommunikációja következetlen és ellentmondásos volt, ami azt a hamis benyomást kelthette a fogyasztókban, hogy a hűségidő védelmet nyújt mindkét díjemeléssel szemben. Valójában azonban az inflációkövető díjkorrekciót a hűségidő alatt is alkalmazták.
A DIGI elismerte a jogsértést, lemondott a jogorvoslati jogáról, és vállalta a fogyasztói jóvátételt. A GVH ennek ellenére 111 millió forintos bírságot szabott ki a cégre, és kötelezte arra, hogy térítse vissza a májusi díjkorrekció miatt hűségidő alatt érvényesített többletdíjat az érintett előfizetők számára.
A DIGI márka 2024 elején megszűnt Magyarországon, és beolvadt a 4iG Nyrt. ONE márkája alá.