Nem biztos, hogy az Amazon és a Google kétszereplős uralkodását veszélyeztetné a Samsung intelligens hangszórója, de azért érdemes figyelemmel kísérni a csúszásokat, hiszen tudjuk, hogy a koreai gyártó is képes olyat gurítani, amire nem számít a piac, még ha folyamatosan tolódik is a megjelenés.
A mesterséges intelligenciával feltápolt Bixby segédre épülő Galaxy Home-ot még 2018 elején, az S9 sajtóbemutatóján dobták be a köztudatba, és az ezt követő nyilvános eseményeken is szerepelt, de a specifikációról túl sok újdonságot nem tudtunk meg. A jelenlegi információk szerint a második félév közepén kerülhet a boltokba, de hajlamosak vagyunk szkeptikusan fogadni mindezt, hiszen korábban is jellemezték csúszások. Már csak azért se vegyünk készpénznek semmit, mert igaz, hogy DJ Koh, a Samsung mobil üzletágának vezetője februárban az áprilist említette, a cég PR-szegmense már akkor is óvatosabban fogalmazott, és az "első félév" kifejezést használta.
Maga a piac, amire a Samsung próbál így betörni, nem könnyű terep, hiszen az Amazon Alexája és a Google Home visz szinte mindent a részesedésből. Hiába képviselteti magát az Apple is, különösebben nem bolygatja az előbb említett szereplők uralkodását. Ebbe a közegbe csöppenne a Samsung, akinél fontos lehet az árcímke, hiszen az Apple például azért nem tudott erősebben beletenyerelni a piacba, mert bár valóban minőségi terméket állítanak elő, a felhasználóknak kiválóan megteszik a sokkal olcsóbb eszközök is.