2019 egyik nagy érdekessége, hogy egyre többen nyomulnak rá a hajlítható kijelzőre, de arra valószínűleg senki nem számított, hogy még a hajrá elején rögtön egy olyan márka szálljon be a szegmensbe, aki még csak nem is hasonló területen mozog. Ezáltal pedig olyan helyre kerülnek kijelzők, ahol sosem gondoltuk volna (és ahol talán az égvilágon semmi szükség rájuk).
A Cruise 2020 kifutóján találkozhatott a közönség a kimondottan drága táskáiról és egyéb kiegészítőiről ismert Louis Vuitton új retiküljével, melynek oldalán konkrétan AMOLED kijelzők vannak 1920x1440-es felbontással. A hírek szerint kétféle verzióban készülnek majd ezek a csodák, mégpedig úgy, hogy az egyik variánsnál egy, míg a másiknál két kijelző lesz. Érdekesség a dologban, hogy az Instán látható videó egyikén egy webböngésző is felbukkan, bár azt nem tudni, hogy csupán videó formájában, vagy valóban netezhetünk a táskán keresztül.
A gyártó szerint az elképzelés az volt, hogy miért ne lehetne az okostelefon kiegészítője maga a retikül is, ami sokkal látványosabban mutat a külvilág felé, mint maga a telefon. Technikai részletek terén az egyik legfontosabb információ az lehet, hogy a hajlékony kijelzőket a Royole szállítja, melynek FlexPai eszköze technikailag a világ első hajtogatható okostelefonja. Ha esetleg valaki nem hallott a cégről, nem csoda, hiszen az idei CES-en kipróbálták néhányan, de arra a következtetésre jutottak, hogy hiába az elsők ezen a téren, a megvalósítás azért még nem az igazi.
Mindenesetre jó kérdés, mire használják majd a mobillal összekapcsolható kijelzőket a luxustáska új tulajdonosai, hiszen a célközönség nem feltétlenül lóg össze a technológiai pionírok halmazával. Szóval lehet, hogy simán macskás fotók és videók váltják majd egymást a táskák oldalán - bár, ha jobban belegondolunk, ez még a lehető legjobb megoldás.