Van kábeltévé és internet előfizetésünk, de a szolgáltatás valamilyen okból szünetel, és mivel nem csak egyedi problémáról van szó, a telefonos ügyfélszolgálaton 20 percnyi midi szintű Für Elise-t meghallgatva sem tudunk ügyintézővel beszélni. Pipák vagyunk. Képzeljük el ugyanezt a Google-lel és világméretben.
A Google Home a gigacég alapértelmezett okoshangszórója, mely bár alaposan lemaradva kullog az Amazon Echo mögött, azért elég sok háztartásban ott pihen. Csakhogy szerdán nem volt több, mint papírnehezék, hiszen a technikai problémák miatt a funkcióját nem tudta ellátni. Ugyanez volt a helyzet a Chromecast esetében is, és azok számára, akiknek az intelligens asszisztensek életük alapértelmezett részét képezik, meglehetősen nagy bosszúságot okozott. A cég alelnöke emailben kért elnézést a kellemetlenségekért, bár tény, hogy ebben sem magyarázta túl a dolgokat, tehát továbbra sem tudni, hogy konkrétan mi volt a probléma.
"Szerda reggel problémát tapasztalhattatok Google Home-mal. Hibát találtunk az egyik backend rendszerünkben, és kemény munkával töltöttük a napot, hogy újraindítsuk. Bosszantó, ha a technológia nem úgy működik, ahogy kellene, főleg akkor, ha függünk tőle. Sajnáljuk, hogy ez történt. Egy javítás érkezik minden Google Home eszközre, de ha továbbra is problémák tapasztalhatóak, tudasd velünk", írta Rishi Chandra, amiből nem derül ki túl sok technikai részlet, és azóta sem mondtam semmit a leállásról.