Körülbelül egy évvel ezelőtt a Törökországban éppen kevés sikerrel blokkolt Twitter meglehetősen nagy csinnadratta mellett elindította a #music szolgáltatását, amely célja a személyes érdeklődésnek és általános trendeknek megfelelő zenék ajánlása volt. A szolgáltatás több sebből vérzett: a jogi problémáknak köszönhetően csak az USA, Kanada, Egyesült Királyság, Írország, Ausztrália és Új-Zéland területén volt elérhető, ráadásul a fejlesztői csapat vezetője egy héttel a mobilos kliensek elérhetővé válása után otthagyta a vállalatot.
Az utána következő hónapokban a #music fejlesztőinek többsége szintén más cégekhez igazolt, a kérdéses csapat egyébként a Twitter által még 2012-ben felvásárolt We Are Hunted szolgáltatás állományából verbuválódott. Részben talán ennek köszönhetően az utóbbi egy évben lényegében semmi sem történt a közösségi szolgáltatás zenerészlege táján, a kevés reklámnak köszönhetően pedig a felhasználók gyorsan el is felejtették az egészet.
A Twitter tegnap bejelentette a szolgáltatás elkaszálását: a webes felület már nem elérhető, az androidos és iOS-es alkalmazások kikerültek a programboltokból, a szolgáltatást backendjét pedig április 18-án kapcsolja le a véglegesen a vállalat.
(Forrás: PCWorld)