Az elmúlt években a fogyasztókkal közvetlen kapcsolatot ápolni kívánó cégek mindegyike megjelent a fontos közösségi portálokon, a "webkettő" mára elsődleges fontosságúvá vált a kommunikációban. A Nestlé tulajdonában lévő Nescafé most meglepő lépésre szánta el magát: teljesen kihajította a megszokott webhelyét, helyette a Tumblr blogszolgáltatás használatára állt át. Egyelőre csak a nescafe.com esetében történt meg a váltás, azonban hamarosan az összes regionális weblapjuk ugyanilyen bloggá fog változni.
"A lépés célja, hogy erősebb kapcsolatot tudjunk kialakítani a fiatalabb fogyasztókkal" - erősítette meg a nyilvánvalót Michael Chrisment, a Nescafé marketinges osztályának vezetője. A férfi szerint egyelőre sejtésük sincs, hogy a drasztikus lépés képes lesz-e érdemben javítani a kapcsolatot a célközönséggel, csak kísérleteznek.
Chrisment reményei szerint az elkövetkező hónapok tapasztalatait a klasszikus médiumokon át sugárzott reklámokban is kamatoztatni tudják majd, hogy a jövőben azok is jobban feküdjenek a fiatalabb korosztálynak.
(Forrás: The Verge)