Az év második hónapjára vonatkozó, általános mobilpiaci jelentés kiadása után a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság publikálta a mobilinternetes statisztikát is. A szolgáltatók által önkéntesen átadott adatokból kiderült, hogy februárban 28 ezerrel durván 1 millió 350 ezerre nőtt az előfizetések száma.
A komplett bázis erős bővülése ellenére az utolsó három hónapban adatforgalmat bonyolító, avagy aktív ügyfelek száma csak 19 ezerrel emelkedett, 9 ezer korábbi előfizető valamilyen okból már huzamosabb ideje hanyagolja a szélessávú mobilnetét.
A forgalmat bonyolított előfizetések arányában csak a T-Mobile piaci részesedése alakult pozitívan a taglalt időszakban, hiszen a januári 48,87 százalékról 49,2-re növelte az amúgy is tetemes előnyét a szolgáltató, míg a Vodafone 27,56-ról 27,35 százalékra esett vissza, a Telenor pedig 12 századot rontva 23,45 százalékon zárt.