Az almás cég tegnap egy rövid sajtóközleményben adott hírt azon tényről, hogy az iPhone 4-ből a forgalmazásának első három napja alatt (konkrétan június 24-27. között) összesen 1,7 millió darabot értékesítettek, így egyértelműen ez volt az iPhone-ok történetében a legjobb start. Steve Jobs csupán annyit fűzött a dologhoz, hogy elnézést kér azon ügyfelektől, akiket a magas kereslet miatt nem tudtak kiszolgálni.
Az antenna-probléma miatt nem kért bocsánatot, bár mint már tudjuk, véleménye szerint az iPhone-osok többsége egyszerűen nem képes megfelelően tartani a telefonját. Ezzel persze sokan nem értenek egyet, köztük például a Kershaw, Cutter & Ratinoff nevű ügyvédi iroda sem, akik csalódott iPhone 4 felhasználók után kutatnak. Amennyiben képesek megfelelő számú érintettet maguk mellé állítani, akkor be fogják perelni az Apple-t - bár különösen nehéz dolguk lesz, ha valóban egy frissítéssel orvosolható, szoftveres hibáról van szó.
Végül, de nem utolsósorban megemlítenénk a Piper Jaffray által végzett közvélemény-kutatást, amely szerint a jelenlegi iPhone 4 tulajok 77 százaléka közvetlenül valamely előző generációs almás mobilját cserélte le az újra.