Niels Munksgaard, a Nokia szép nevű „Portfólió, termékmarketing és értékesítés" részlegének vezetője tegnap rövid interjút adott a Pocket-Lint portál egyik munkatársának, állítása szerint a Windows Phone főként a fiatalok számára jelenthet egyre vonzóbb alternatívát.
Véleménye szerint a mindig újdonságokra, és egyéni megoldásokra vágyó vásárlói rétegnek részben a túlzott elterjedtsége miatt már elege van az Apple iPhone-ból, míg az Androidot egyrészt túlságosan komplexnek, másrészt szabadelvű piactere miatt könnyen sebezhetőnek tartják.
Meglátása szerint hiába rendkívül zsúfolt a mobilos piac, a vásárlók unják a termékek egyhangúságát, a Nokia pedig Windows Phone-os készülékeivel ezen a területen képes színt vinni a kínálatba - a siker három alappillére a figyelemfelkeltő hardver, a lendületes operációs rendszer, és a Nokia Maps-hez hasonló értéknövelő szolgáltatások.