Az Apple-t az utóbbi egy hónapban rengeteg kritika érte az iPhone 4 antenna-problémája, és az utána következő kommunikáció miatt, azonban eddig nem készült felmérés a vásárlók véleményéről. Ezt a hiányt pótolta a most a ChangeWave, bár csupán 213 személy bevonásával - mostanra több mint 3 millióan birtokolják a legújabb Apple-mobilt.
Mint kiderült, a megkérdezettek 72 százaléka rendkívül, míg 21 százaléka összességében elégedett a készülékkel, csupán 7 százalék csalódott a mobilban. Ezen számok az iPhone 3GS-nél 82/17 százalékok voltak, és akkor csupán az ügyfelek 1 százaléka bánta meg a vásárlást.
Természetesen arra is kitért a felmérés, hogy mit kedvelnek leginkább a tulajok: az első helyen 49 százalékkal a Retina Display szerepel, második helyet 31 %-kal a kamera szerezte meg, míg a harmadik helyen maga a kezelőfelület áll, 30 százalékkal.
A negatív TOP 3 első két helyén az AT&T szolgáltató lett a befutó: az elsődleges probléma a céghez való kötöttség (27 %), a második helyen pedig a lefedettségi/átviteli problémák állnak. Utóbbival holtversenyben végzett az antenna-hiba, amely kapcsán a vásárlók 24 százaléka fejezte ki ellenszenvét.