A Samsung Galaxy S7 már kétségtelenül megnyerte a felhasználókat, de hosszabb távon azért lesz beleszólása az összképbe az LG G5-nek is. A háború egyébként már megkezdődött.
Az IBB Consulting Group elemzője, Jefferson Wang szerint az LG G5-nek minden esélye megvan arra, hogy lenyűgözze a felhasználókat.
Wang szerint az LG zenében és fotóban is erősített, a moduláris dizájn miatt ezek terén sokat tud nyújtani a kiegészítőivel az új zászlóshajó. Az audio DAC-kiegészítő a készülék hangzását turbózza fel, míg a kamerás kiegészítő markolat és plusz energiaforrás egyben, fizikai kezelőgombokkal. Ezek is az LG G5 "kis barátai".
Az LG a tavalyi év végén erősíteni tudott a V10-zel, bár Kínáról lemondott: az ország a cég árbevételének csak a 6 százalékát tette ki, miközben Észak-Amerika a 28, Dél-Korea a 26 százalékát jelentette.
Az elemzők szerint az LG-nek marketingben kell most nagyon erősítenie, ha komolyabb sikert akar. A Counterpoint Technology Market Research kutatásai vezetője, Jeff Fieldhack szerint ha az LG növeli az erre fordított keretet, akkor az HTC-től, a Sonytól és a Microsofttól szerez majd piaci részesedést.
Az LG mobilos főnöke, Juno Cho maga is bevallotta, hogy mindent a G5-re tesznek fel: ezúttal nagy figyelmet akarnak, ezért több pénzt költenek a készülék marketingjére, mint amennyit megengedhetne a vállalat.
Miközben az LG G5 valóban kimagaslóan jó és ígéretes csúcskészülék, addig a kritikusok csúnya hátlapról, kicsi kijelzőről és akkuról beszélnek, és arról, hogy az emberek nem akarnak majd legózni a mobiljukkal egész nap. Szerintetek siker lesz a G5?