Az arculat egy egyszerű alapgondolaton és színes kivitelezésen alapul, a vállalat híres zöld logóját pedig mostantól egy üzenet kíséri, amely az egyénekre és a Sony Ericsson termékei, tartozékai és alkalmazásai révén általuk megvalósítható dolgokra vonatkozó gondolataikra koncentrál. Az eredmény egy új, megnyerő márkakezelés, amely megkülönbözteti a Sony Ericssont és előre vetíti a vállalat innovatív mobiltelefonjainak minden tulajdonságát. A vezető nemzetközi márkaügynökség, a Wolff Olins által tervezett új arculat ettől a hónaptól kezdve váltja fel a régit.
A márkaarculat új, ragyogó színeket tartalmaz, amelyeket szándékosan választottunk, hogy kitűnjünk a technológiai márkák által manapság leginkább alkalmazott fehér, szürke és kék árnyalatok közül. Az új színek mellett egy erőteljes központi koncepció is megjelenik, amely két fő összetevőből áll - egy szöveges üzenetből és a Sony Ericsson logója által kiváltott érzés kifejezéséből.
A szabályok egyszerűek: az üzenet mindig az "Én" ("I") szóval kezdődik, amelyet a logó követ, és végül az emberek által szeretett, kedvelt vagy érdekesnek tartott dolgokra vonatkozó üzenet zárja. Ez a keret számtalan módon, bármely nyelven alkalmazható, ezáltal vizuálisan és közvetlenül kapcsolódást kialakítva a közönséggel.
Az egyszerűség az alapgondolat, amely a Sony Ericsson üzleti tevékenységének minden szintjét áthatja, a terméket tervezésétől egészen a marketingig, ezért az új márkaarculat is a vállalat ezen megközelítés iránti elkötelezettségét fogja tovább erősíteni.
A Sony Ericsson bejelentette arra vonatkozó terveit, hogy London belvárosában megnyissa első dedikált üzletét, amely lehetőséget nyújt majd a fogyasztók számára, hogy megérintsék és kipróbálják a Sony Ericsson termékeket, és első kézből megismerkedjenek azok új funkcióival és alkalmazásaival, mindezt egy laza és vidám környezetben
Megújul a Sony Ericsson arculata
Hirdetés
Hirdetés