A Microsoft elképzelése szerint a baseballos megfigyelők intenzíven használják a tabletüket arra, hogy egyszerre beszéljenek a főnökükkel, illetve nézegessék a játékosok adatlapját. A redmondiak legújabb reklámjában ismét az iPad lett a főellenség.
A videóban mindkét megfigyelő nagy beszélgetésbe bonyolódik a főnökével, azonban csak az egyiknek volt lehetősége arra, hogy miközben a statisztikákat böngészi, az illető arcát is lássa. Természetesen ezúttal is az iPad lett az összehasonlítás vesztese - a Microsoft imádja kihangsúlyozni, hogy az Apple tabletével egyszerre csak egy dolgot lehet csinálni.
A redmondi cég minden erejével próbálja a Windows 8-at népszerűsíteni a tabletpiacon, hiszen egy ideje kiderült, hogy a klasszikus PC-knek már nincs túl sok jövője. A Windows 8 ezen a fronton valóban egyedi, és tény, hogy a multitasking terén sem áll rosszul. Az iOS és az Android mellett azonban egyelőre még észrevenni is nehéz.