Bár egyes vélemények szerint komoly hiba volt a Galaxy Note 7 első visszahívása, a második körben érkező készülékek hibái jelezték, hogy igenis nagy baj van. A problémákat nem tapasztaló felhasználókat azonban elég nehéz rávenni arra, hogy vigyék vissza a régóta áhított, újonnan vásárolt okostelefonokat, így még mindig több százezer darab kering szerte a világban.
A Samsung legfrissebb adatai szerint az Egyesült Államokban a készülékek közel 85 százalékát szolgáltatták be, ami azt jelenti, hogy 285 000 példányt még mindig használnak valahol. A gyártó ezért itt is kénytelen bevetni a már Magyarországon is megjelent szoftverfrissítést, ami 60 százalékra korlátozza le az akkumulátort. Az update ezen felül állandó "zaklatással" próbálja rávenni a tulajdonosokat, hogy tegyenek eleget a visszahívásnak, valószínűleg sokan hamar megunják majd a képernyő minden egyes bekapcsolásakor megjelenő üzenetet.
A legnagyobb amerikai szolgáltatók közül már a Verizon, az AT&T, és a T-Mobile is bejelentette, hogy részt vesznek a frissítés terjesztésében. A gyártó számára az ügyben az egyedüli pozitívumot az jelentheti, hogy a Galaxy Note 7 vásárlóinak jelentős része másik Samsung készüléket kért cserébe. A Samsung Magyarország legfrissebb közleményét a visszahívással kapcsolatban itt találhatjátok meg.