Rendkívül érdekes megoldással rukkolt elő az LG, a Remote Call névre hallgató alkalmazásuk használatával ugyanis lehetőség nyílik a jövőben egyes okostelefonjaik távdiagnosztikájára. Amennyiben egy támogatott készülékkel rendelkező ügyfélnek problémája akad, akkor kisebb malőr esetén nem kell felhívnia az ügyfélszolgálatot, vagy személyesen befáradnia egy szervizbe.
A szolgáltatás használatához először regisztrálni kell a telefont a rendszerbe, és persze szükséges biztosítani egy 3G/Wi-Fi kapcsolatot is, amelyen keresztül az LG terméktámogatást végző munkatársa csatlakozni tud a készülékhez, hogy megállapíthassa a probléma okát. A cég kollégája az ügyfél külön beleegyezése nélkül nem férhet hozzá a mobilon tárolt személyes adatokhoz.
A Remote Call szolgáltatás az év elkövetkező részében válik majd világszerte elérhetővé, a hazai bevezetéséről egyelőre nem tudunk részletekkel szolgálni. Az első körben támogatott készülékek közé az Optimus 2X, az Optimus Black, és az Optimus 3D tartozik, ezekre hamarosan érkezni fog egy frissítés, amely a kliensoldalon aktiválja a távdiagnosztika lehetőségét.