Az HTC leggyengébb pontja a Samsunggal és az Apple-lel szemben köztudottan a marketing. A gyártó most nagy lépést tett a felzárkózásért azzal, hogy leigazolta a Samsung Amerikában működő mobilos üzletágának a korábbi marketingfőnökét, Paul Goldent. Golden ezentúl az HTC elnökének, Cher Wangnak lesz a tanácsadója. A hosszú távú szerepe egyelőre nem ismert, most úgy tudni, egy három hónapos szerződést kötöttek vele.
Az HTC-re ráfér a profi segítség, elvégre folyamatosan a zsugorodó piaci részesedéssel küzdenek, amihez folyton működési veszteség társul. Az HTC One ráadásul hiába volt kiváló telefon, a Galaxy S4 nagy árnyékot vetett rá.
A mostani stratégiával igyekeznek elkerülni, hogy az HTC One M8 és a Galaxy S5 esetében ugyanaz történjen meg. Az HTC elnöke ráadásul Peter Chou ügyvezetői feladataiból is vett át, hogy még gördülékenyebben működjön a reklámgépezet. A gyártó nem meglepő módon minden erejét a fém házba burkolt One M8 reklámozásába fekteti.