Riválisaihoz hasonlóan végre a HTC is nyilvánosságra hozta az idei harmadik negyedévre vonatkozó pénzügyi jelentését, és többek közt a Nokiától eltérően a tajvaniaknak nincs miért magyarázkodniuk a befektetőiknek. Mint a dokumentumból kiderült, a vállalat teljesítménye egyszerűen fogalmazva kiváló volt: az egy évvel ezelőtti negyedévhez viszonyítva a bevétel 79 százalékkal 4,5 milliárd amerikai dollárra nőtt, az adózás utáni haszon pedig 68 százalékkal 620 millió dollárra emelkedett.
A HTC az utóbbi három hónapban 13,2 millió darab készüléket értékesített világszerte, amelyek átlagos eladási ára 344 dollárra jött ki: ez éves szinten 0,6 százalékos növekedést, míg az idei második negyedévhez hasonlítva 1,4 csökkenést jelent.
A legnagyobb áttörést a kínai piacon érte el a gyártó, hiszen az egy évvel ezelőtti azonos időszakhoz képest sikerült megkilencszerezniük az eszközeik eladási volumenét, így nem meglepő módon a közeljövőben nagyjából 2000 új márkaboltot kívánnak nyitni az országban.