Hirdetés

Kétdimenziós TESCO Koreában



|

Internetet vásárolni és az ajtónkban átvenni a terméket, nem nagy kunszt. Talán így gondolták Dél-Koreában is, és csavartak egyet a dolgon.

Hirdetés

Sokunknak ismerős lehet az az érzés, amikor egy húzós nap végén a hátunk közepére kívánjuk a szószátyár zöldségest, az unott képű pénztárost, és a sorban előttünk állókat, akik természetesen étkezési utalvánnyal fizetnek, a maradék összeget bankkártyáról egyenlítik ki, és minderről számlát is kérnek, vagy pont előttünk kezdik el verni a hisztit, mert a 199 forintos barna banán 30 forinttal drágábban került elszámolásra. A rutinosabbak éppen ezért amit csak lehet, a neten vásárolnak meg, de még ők sem képesek arra, hogy kígyóuborkát, 3 kg krumplit is ezen a módon szerezzenek be.

 

Dél-Koreában a TESCO ötletesen oldotta meg a problémát, mégpedig úgy, hogy az áruk képeit kódokkal együtt kirakták a metróban a falra, a vásárlók pedig a telefonjukba tudják bepötyögni ezt a kódot, és mellé a mennyiséget. A csoda pedig természetesen az, hogy mire hazaérnek, a vásárolt dolgok már az ajtóban várják őket. A koreai hipermarket számára ez azért is jó, mert az ázsiai országban nincs minden sarkon TESCO, így viszont azok is ott vásárolnak, akik amúgy nem tennék meg. A teljes folyamat az alábbi videóban látható:

 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.