Az LG sokat költött kutatás-fejlesztésre és marketingre, viszont a 2015-ös okostelefon-eladásai gyakorlatilag változatlanok maradtak 2014-hez mérten.
A dél-koreai gyártó 59,7 millió okostelefont adott el tavaly, ami éves szinten félmilliós javulást jelent. Miközben 2014-ben enyhe nyeresége volt a cégnek, addig 2015 nullás lett, az utolsó negyedév 37 millió dolláros veszteségével.
Az LG elégedetlen a nyereség és a népszerűség hiányával, ezért 2016-ban egyenesen két zászlóshajóval támad majd, és az árversenyre is jobban koncentrálna idén.
Ez a stratégia persze nem új a piacon. A Samsung például egy évben kétszer robbant, egyszer a Galaxy S, egyszer a Galaxy Note sorozattal. A Sony pedig évente kétszer is frissíti az Xperia Z csúcssorozatát. Az LG már tavaly beállt a sorba, amikor a G4 után bemutatta a V10-et.
A barcelonai MWC a következő hónapban ad majd helyet az LG G5 bemutatójának. Az új androidos készülék állítólag teljesen fémből lesz, két kamerát kap hátul, és a gombok elrendezése is változik.