A OneStar egy valódi – a GM leányvállalataként működő cég –, amely a michigani Troy városában fejlesztette ki azt a GPS és GSM technológiát alkalmazó rendszert, amely gondoskodik az autó védelméről, biztonságáról és információ-szolgáltatásáról. A mobilkommunikációs eszközök a vezetőt összekötik a OneStar központjával, ahol 24 órás tanácsadó és asszisztensi szolgálat működik, hogy bármilyen műszaki hiba, baleset vagy kellemetlenség esetén haladéktalanul segítséget nyújtson.
Amikor pedig tényleg arra van szükség, hogy a kocsi javítóműhelybe kerüljön, elég betelefonálni az időpont ügyében, s a szerviz egyszerűen letölti a kocsi számítógépének adatait, amelyek mint már tudjuk szinte minden részegység állapotáról tökéletes képet adnak, így a cseréhez szükséges részegységek a beérkezéskor már előkészítve várják az autót. Ez a rendszer Huber szerint egy nap teljesen feleslegessé teszi a komolyabb szervízmunkákat. Ennek bizonyára mindenki nagyon örül, kivéve az autószerelőket.