A munkaerő hatékonysága és a munkamorál szintje nagyban függ attól, hogy a vállalatok a megfelelő mobiltechnológiába fektetnek-e be, és értékelik-e az együttműködésre törekvő munkatársak magatartását - mutatja a vezető üzletemberekkel készült új felmérés.
A Cambridge Judge Business School 400 amerikai és nagy-britanniai vállalatvezető körében elvégzett új felmérése szerint a vállalati munkamorál egyértelmű kapcsolatban van azzal, hogyan alkalmazzák a technológiát a csapat- és vállalati szintű együttműködéshez. A kutatás szerint az alkalmazottaknak a nagyobb hatékonyság, illetve munkatársaikkal ápolt jó kapcsolat érdekében fontos a kommunikáció.
A válaszadók:
- 86 százaléka szerint a köztük és munkatársaik közötti interakció segíti az új ötletek megszületését;
- 82 százaléka szerint munkájukhoz segítséget kapnak a más helyszínen dolgozó munkatársaiktól;
- 75 százaléka úgy érzi, hogy bárhol is legyen, mindig megtalálja a leghatékonyabb segítséget nyújtó embert;
- 74 százaléka véli úgy, hogy munkájához nélkülözhetetlen a nem a csapatába tartozó munkatársaival folytatott együttműködés.
A modern vállalatoknál kulcsfontosságúnak tekintik a mobiltechnológiát: az üzleti döntéshozók 90 százaléka szerint fontos a technológia, míg a válaszadók több mint fele érzi úgy, hogy az pótolhatatlan szerepet játszik a vállalati együttműködésben. A megkérdezettek 74 százaléka állította, hogy a technológiának köszönhetően könnyebben megszületnek a közös döntések, és a vállaltvezetők háromnegyede alkalmaz olyan technológiát, amellyel alkalmazottaik gyorsabban és egyszerűbben oszthatják meg egymással az információkat.
A megkérdezett vállalatvezetők 80 százaléka például úgy véli, hogy a szükséges mobilalkalmazások és készülékek megléte kedvezően befolyásolja a munkához való hozzáállásukat, 76 százalékuk szerint pedig a megfelelő mobilalkalmazások és készülékek javítják a vállalat munkamorálját.
Javítja a munkamorált a mobil-technológia
Hirdetés
Hirdetés