A cupertinói vállalat tájékoztatása szerint eddig nagy siker az Apple Music, bő három hónappal az indulása után 6,5 millió fizetős és 8,5 millió 90 napos próbaidőszakot nyúzó felhasználóval rendelkezik. A szolgáltatás jelenleg iOS, OS X és Windows rendszereken érhető el, az elkövetkező hetekben pedig végre megérkezik az androidos kliense is.
A német MobileGeeks nyilvánosságra hozott pár képernyőképet a Google mobilos rendszerére tervezett verzióról; a jelek szerint az Apple iOS-es változat közvetlen portjáról van szó, bár a menürendszer az androidos konvenciók alapján épül fel.
Az Apple Music robotos rendszeren való debütálása természetesen kritikus fontosságú a Tim Cook által vezetett cég számára, a kliensprogram hiánya potenciálisan milliók számára teszi lehetetlenné vagy unpraktikussá a szolgáltatás használatát. Árban egyébként abszolút versenyképes az Apple Music: hazánkban az egyfelhasználós előfizetése 4,99 euróba kerül, míg a családi csomagért 7,99 eurót számláz a vállalat.
Az alkalmazás elérhetővé válása üde színfoltot jelent majd a zenestreamelők piacán, azonban a jelenlegi állóháborúban a következő igazi bombát a Google dobhatja: néhány hónap múlva a Play Music All Access előfizetés árában benne lesz a reklámmentes Youtube is.
(Forrás: Android Authority)