A Vodafone hétfőn jelentette be, hogy november 29-én megkezdi az Apple iPhone forgalmazását, most pedig lehullt a lepel a választható csomagokról is. Összesen három modell kerül hamarosan a szaküzleteik polcaira: a legolcsóbb értelemszerűen a 8 gigás 3GS, az aktuális iPhone 4-esből pedig 16/32 GB-os változat is kapható lesz.
A készülékek feltöltőkártyás és előfizetéses konstrukcióban egyaránt elérhetőek lesznek, utóbbi esetén 13 lakossági, és 8 üzleti csomag közül lehet választani. Mint korábban a szolgáltató már hírül adta, vannak kifejezetten csak iPhone vásárlása esetén elérhető tarifák is, mégpedig Smart néven. Ezek esetében a havidíj 6-21 ezer forint közt mozog, így aki a lehető legolcsóbban szeretne szert tenni egy almás mobilra, annak a 2 éves hűségidő alatt komoly havidíjat kell kifizetnie.
A táblázatok elemzésétől inkább eltekintenénk, viszont megemlítendőek ez egyes csomagok után járó prémium szolgáltatások. Amennyiben az ügyfél a Smart 400/500/700/1000 tarifát választja, akkor gyorsított és szakszerűbb telefonos ügyintézésben részesül, hiszen a hívását egy külön iPhone-os csoporthoz irányítják.
Ennél érdekesebb Smart 700/1000 tarifák esetén a soron kívüli ügyintézés a szaküzletekben: ehhez a bolt bejáratánál elhelyezett ügyfélhívóban ki kell választani a csomagot, majd be kell ütni a telefonszámot.
A harmadik prémium ugyanezen két konstrukció esetén érhető el, és a szervizfutár névre hallgat. Ebből már sejthető is a lényege, a telefon esetleges meghibásodásakor a Vodafone futárt küld érte, és legfeljebb három munkanapon belül javítják, vagy kicserélik a készüléket. A szervizelés ideje alatt sem marad mobil nélkül az ügyfél, hiszen addig biztosítanak számára egy másik iPhone-t.