A BlackBerry és a szakértők egy része sokat remélt a gyártó első androidos okostelefonjától, a BlackBerry Privtől.
Kétségtelen, hogy a Priv egy jó okostelefon, azonban a vételára magas, a funkciói pedig nem mindenkit érdekelnek. És a jelek szerint nehezen is talál gazdára.
A BlackBerry azt becsülte korábban, hogy 850 000 darabot ad majd el a tavalyi utolsó negyedévben. Ez a gyakorlatban csak 600 000 lett.
Az AT&T egyik nevét eltitkoló ügyvezetője azt is elárulta, hogy miért.
A BlackBerry állítólag az androidos tábort szerette volna meghódítani, azonban ehelyett a márka mellett kitartó BlackBerry-fanatikusok vásárolták az újdonságát.
Sokan közülük pedig nehezen szokták meg az Androidot a BlackBerry-funkciók ellenére is, és magas arányban küldték vissza a szolgáltatónak a telefont.
A BlackBerry a komoly nehézségek ellenére idén két új androidos készüléket szeretne kiadni. Ezek várhatóan olcsóbbak lesznek.