Az elkövetők az adott szolgáltató munkatársainak adják ki magukat és nagyobb összegű nyereményt kínálva próbálják megszerezni a kódokat, anyagi kárt okozva ezzel a tulajdonosnak. Mivel ezek az esetek a Pannon ügyfelei is érintik, felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy a még fel nem használt kártyájuk kódját semmiképpen ne adják ki az azok iránt érdeklődő telefonálónak! A Pannon GSM Távközlési Rt. kódokat érintő nyereményjátékot természetesen nem szervez, valamint cégünk munkatársai soha nem kérik el ügyfeleinktől Feltöltőkártyájuk számát. A kódokat munkatársaktól is elzártan kezeljük, ezért ilyen igény soha sem jöhet a Pannontól. A Pannon munkatársai minden esetben azonosítható telefonszámról veszik fel az ügyfelekkel a kapcsolatot, a hívás során magukat is azonosítják. Az elkövetők visszaélnek társaságunk nevével, ezért természetesen a szükséges jogi lépéseket megtesszük. Javasoljuk, hogy ügyfeleink bármilyen kétséges esetben lépjenek kapcsolatba ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkkal a 1220-as számon és győződjenek meg arról, hogy az őket megkereső személy valóban a Pannon munkatársa-e. Az esetleges kárvallottak az ügy kivizsgálása érdekében forduljanak az illetékes rendőrkapitánysághoz. A Pannon a meginduló nyomozásokat minden rendelkezésére álló eszközzel segíti.
Feltöltőkártyák kódjával való visszaélés - fontos információk kártyás ügyfeleknek
Hirdetés
Hirdetés