A tavalyi évben kissé megkavarta a Motorola rajongóinak a lelki világát a Lenovo azzal, hogy a Motorola márkanevet eltemette, és már Moto by Lenovo néven forgalmazta a készülékeket. Sokan úgy érezték, hogy a Lenovo nem értékeli eléggé a Motorola történelmét.
A Lenovo némi idő után úgy döntött, hogy feléleszti a Motorola márkanevet, és ahelyett, hogy lehagyná és elrejtené, inkább előre tolja. Ez azt jelenti, hogy a jövőben sokkal többször találkozunk majd a Motorola logóval.
A legutóbbi Moto, ami igazán nagyot szólt, a Moto Z széria volt. Bár a Motorola név ott értelemszerűen még nem bukkant fel, a Moto és a logó igen.
Amellett, hogy a Motorola rákapcsol a Moto Z amerikai forgalmazására, a Motorola márkát a világon mindenhol népszerűsítené a jövőben. Egyes országokban már jól ismert névről van szó, de persze vannak régiók, ahol a Lenovo neve cseng jobban.
A Motorolát még 2014-ben vette meg a Lenovo a Google-től, miután az 2011-ben 12,5 milliárd dollárért került a keresőóriáshoz. Három évvel később már csak 2,9 milliárdért cserélt gazdát - de azt nem szabad elfelejteni, hogy a szabadalmak döntő többsége a Google tulajdonában maradt.